Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Blogphoto
22 août 2015

Són temps de decisions i de sumes, by Quim Pedret

Són temps de decisions...

Artur Mas, President de la Generaltat de Catalunya


25 novembre 2014

.....Si demano als partits que, per un sol cop i per un temps curt,facin un pas a un costat, i a la societat civil que faci un pas endavant però renunciant a fer carrera política personal, com he de correspondre jo a aquesta demanda de generositat?
Confio que, amb dos missatges que incorporen alhora compromisos personals, s’esvairà qualsevol dubte.
-       El primer missatge i compromís és el següent: Si em correspon encapçalar la candidatura i es guanya per majoria absoluta, i, per tant, ha guanyat el sí i la consulta, jo no em tornaria a presentar com a candidat a la Presidència de la Generalitat en les eleccions següents al cap d’un any i mig, com fa dos anys vaig fer explícit aquest compromís, i avui el reitero novament.
-       Segon missatge i compromís, aquest potser sorprendrà, però el dic de cor: Puc encapçalar la llista i estic a disposició, però també la puc tancar. És a dir, puc ser el primer, o puc ser l’últim. Ja veuen que no hi ha condicions personals en el meu plantejament. Hi ha condicions, això sí, de projecte, per garantir al màxim possible que Catalunya i el seu poble se’n surtin i se’n surtin bé. Però no hi ha, i per part meva sobretot, ni hi ha d’haver condicions personals prèvies.
Són temps de decisions i de sumar. No temps de condicions personals.
Gràcies, de nou, per la seva paciència i la seva presència.


Artur Mas
President del govern català
Publicité
Publicité
Commentaires
Blogphoto
Publicité
Publicité