Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Blogphoto
24 août 2015

"Estimats amics inútils", by Radio Pedret

Estic veient que a totes les plataformes per posar Mp3 i foten publicitat 'doju' i parlar amb vosaltres és més difícil ( que surti l'Elena Francis per sobre la meva dolça veu fot i molt)

A veure si tindré de posar.los directament a la meva webwww.radiopedret.com. La faré més gran Emoticono tonguevinga podrem xerrar o m'escoltareu cada dia
Valguem deu, quina creu!!!
 
Ja us podeu anar traient d'amics meus, sinó voleu ser edictes a les aspirines o Gelocatil's hehehe Vosaltres mateixos, el que avisa no és que sigui traïdor, en el meu cas el que avisa és avisador Emoticono wink

 
Vinga! "Que us pentini a tots la iaia Cisqueta, estimats amics inútils" (així acaben les meves xarades a la ràdio)
 
L'acomiadament del meu amic Guillem Pluja Morato al seu programa a Radio Ona Vilamalla 107.9 FM, acaben amb un "A fer punyetes i no em toqueu la pebrotera" 

Ell no és tan fi com jo
Quim Pedret i Rovira
Publicité
Publicité
Commentaires
Blogphoto
Publicité
Publicité