Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Blogphoto
29 août 2015

Una mica de repós amb Paganini, by Quim Pedret

Donada la proximitat d'eleccions als ajuntaments, el desconeixement d'alguns, altres l'ambició desmesurada per tindre un càrrec polític al qualsevol preu (que em té molt fart), i tot portat per una manca de sentit de l'humor i falta de respecte en vers alguns amics meus i algun 'carallot' que ha fotut algun 'estirabot' sobre la meva persona (tranquil).

Reposo d'escriure una mica...ja que jo no soc donat a 'llepar' res, en relació a una mena de 'classe' social determinada....

Els refredats, bateries i virus i també perquè no dir.ho, la mala llet que regna en l'ambient social, i per allò del temps que no es fa "allò", sí, "allò" que quasi tots tenen sempre al cap o 'al cap de més avall', la inestabilitat i la crisi, etc.

Doncs per tot això i perquè és el meu i alhora el vostre mur, retorno per unes setmanes al que són les nostres coses... Les pintures, ràdio i humor, vídeos, les fotografia, les imatges, la poesia, els amics, escrits, inclosos els d'humor, i tota mena d'expressió artística, amb tots els amics que ho volen i així m'ho han demanat sigui per escrit o de veu, ells volen dir la seva.
Aquesta finestra és de tots.






Us deixo amb una fotografia meva a Selva de Mar (2009), ja que avui una amiga violinista del Conservatori del Liceu, en veure-la a la meva web, m'ha dit: "Quim, he pensat que a la fotografia hi havia un àngel"

Quasi ho era, amiga. Moltes gràcies pel teu comentari.
Sí, va ser una nit màgica d'estiu i molt emotiva de Paganini i d'Alla Voronkova



Quim Pedret i Rovira
Publicité
Publicité
Commentaires
Blogphoto
Publicité
Publicité