Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Blogphoto
4 septembre 2015

Vull ser més lliure del que sóc, by Quim Pedret

Vull ser més lliure del que sóc, by Quim Pedret


Avui em preguntava una amiga de molts anys: "Quim que tens un club de fans" (ella ho deia pel meu nom al Facebook (Amics del Quim Pedret) 
Jo li he dit que no, ni ganes, però si un dia el tingues la fària Presidenta! M'ha dit que val!! 

I he recordat l'escrit del meu blog escrit l'any 2013 

Deia el meu amic: 'No cal demanar gaires coses per ser feliç'
Jo li he contestat: Amic meu tens tota la raó i encara que sembli utòpic, l’edat m’ha demostrat que és fàcil ser feliç… acaptar-nos i voler ser sempre nosaltres mateixos i no voler imposar res a ningú



'Si no t'agrada una cosa, fuig d'ella, no lluitis contra ella, prescindeix d'ella.


'Si no t'agrada la violència, no premis mai els punys'



‘Si no tinguéssim res, seríem molt pobres’


Quim Pedret



Parlant de tenir.. He de tenir por? Segurament, és innat en l'home. És una defensa que alhora ens fa forts

I es preguntava Erich Froom, psicòleg social i filòsof humanista per la por a la llibertat... 

Tenim mans per escriure, veu per parlar, cridar i demanar, amics per escoltar, fer l’amor i no ‘les guerres’, tenim cames per fer camí, podem escriure, podem pensar i tenim un grapat de raons per lluitar i un munt de drets per SER i ser ‘lliures’, lliures de tot, inclòs de la mateixa 'por'.

Jo també vull ser més lliure del que sóc 


Quim Pedret i Rovira
Ideòleg i Ciutadà del Principat de Catalunya
Publicité
Publicité
Commentaires
Blogphoto
Publicité
Publicité