Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Blogphoto
11 mai 2015

Si, orgullós d'amic i de President de tots el catalans, by Quim Pedret

PinturaArturMasKudryashovaquimpedret1 
Quadre d'Artur Mas i Gavarró, President de la Generalitat de Catalunya 

“Mas, no ha enganyat mai a ningú, igual ERC té demanar perdó i de genolls”

A vegades a un se l’inflen els pebrots i jo estic fart de la Rahola i el toix-cretí del Sostres, amb col·laboració d’alguns infeliços que escriuen en alguns llocs que anomenen diaris
Jo en diria escombraries

En qui cap entra que el President Mas sigui tan ‘tanoca’ d’explicar.li a la Rahola el que ell fa o deixa de fer amb ERC o a Madrid i que després aquesta fruitera ‘chaquetera’ li expliqués al degenerat dels Sostres, perquè aquest ho expliqui al Mundo i el Plural per fer.se ressò
Increïble!

     Fakes de Salvador Sostres                              Quim Pedret
La trola de la Rahola                                                  Quim Pedret

Tinc d’afegir que es publica molta escombraria i l’enemic més perillós el tenim a dins de casa, a Catalunya, inclòs a dins de Convergència
Si algú no ha vist la cara del President d’aprop, ja us dic jo que és més llest que la gana !

Desde aquí i desde la meva pàgina web, em declaro obertament amic del Sr. Artur Mas i Gavarró, que a la vegada és el President de la Generalitat de Catalunya, el qual te tot el meu suport i crèdit, tant en l’àmbit personal, com a polític

Quanta raó tenies amic Artur, a vegades son molts i molt perilosos

Una cordial abraçada

 

 

Quim Pedret i Rovira

Publicité
Publicité
Commentaires
Blogphoto
Publicité
Publicité